Review catrice lipgloss

Hee allemaal!
Ik heb vandaag een review voor jullie van de catrice ultimate colour lipgloss voor jullie.
Ik was vandaag even na school naar het kruidvat met wat vriendinnen. Ik zag deze lipgloss in de kortingsbak liggen. Dus ik hoop voor jou dat deze lipgloss er ook nog is!

IMG_3698.JPG
Dit is de lipgloss. De verpakking vind ik bijzonder. De verpakking is klein en ik vind het wel een beetje een aparte vorm, maar omdat de verpakking bijzonder is vind ik hem juist wel mooi. Omdat de verpakking zo klein is, is het heel fijn om de lipgloss ergens mee naar toe te nemen.

IMG_3699.JPG
Het is een limited edition lipgloss. De naam is Carnival of Colours.
In de verpakking ziet de lipgloss er heel gelig uit, maar op je lippen is het een gewone transparante lipgloss met glitters. Wat ik eigenlijk voor mijn leeftijd wel fijn vind. Ook ruikt deze lipgloss eigenlijk best wel lekker. Haha!

IMG_3701.JPG
Het borsteltje van deze lipgloss is vrij standaard. Een normaal borsteltje die je bij de meeste lipglossjes wel ziet. Met het borsteltje kan je de lipgloss goed en fijn uitsmeren!

IMG_3700-0.JPG
Ik heb deze lipgloss gekocht voor €1,- uit de kortingsbak!
Ik hoop dat jullie het een leuke review vonden en tot de volgende keer!
Liefs,
Red Lips

Geef een reactie

