Review Miss Sporty lipstick

Hee!
Ik heb weer een review voor jullie, dit keer over een lipstick van Miss Sporty.
Zelf ben ik erg enthousiast over dit product! Deze lipstick heet: bubbel gum nummer 051.

IMG_2216.JPG
Wat ik niet zo goed vind is dat de verpakking helemaal zwart is. Wat ik ook erg jammer vind is dat er geen merk op de verpakking staat.
Waar je wel mee moet oppassen is niet te vaak over de lippen gaan want dan word de lipstick erg fel.

IMG_2222.JPG
De kleur van deze lipstick is een beetje rozig maar ook heel peachy, een hele mooie kleur. De lipstick blijft er goed en mooi opzitten. Aan het eind van de dag zat het er nog steeds goed op! Deze lipstick smeert ook erg fijn uit over de lippen. Ook heeft de lipstick veel pigment! Dus meiden/vrouwen die van kleur houden dit is een aanrader!

IMG_2233.JPG
Doordat deze lipstick veel pigment afgeeft doe ik deze vaak maar lichtjes op. Ook zo zit deze lipstick goed en lang op de lippen. Ik was erg verbaast over de prijs! Deze lipstick koste namelijk maar 1.95! Dus Mis Sporty dient goed als budgetmerk! Ik zelf koop Miss Sporty altijd bij de Etos. Waarschijnlijk is Miss Sporty ook bij andere drogisterijen te verkrijgen.

Hopelijk was dit review interessant!
Liefs Red Lips

Geef een reactie

