Review labello watermelon

Hee iedereen!
Ik heb vandaag een review voor jullie over de labello watermelon. Ik denk dat iedereen het merk labello wel kent of er wel is van gehoord heeft. Ik vind dat labello heel goed je lippen verzorgt!

IMG_3709.JPG
Dit is ‘m! De verpakking vind ik echt heel leuk en girly! Het roze maakt de verpakking echt meisjesachtig!

IMG_3710.JPG
Als je hele droge lippen hebt, zoals ik op het moment door de weerwisseling, dan is deze lipbalm heel erg fijn en verzorgend. Het is een van me favorieten lipbalms omdat ‘ie zo verzorgend is!

IMG_3712.JPG
Wat ook heel leuk is aan deze lipbalm is dat ‘ie een licht roze kleurtje afgeeft. Ik vind dat echt heel mooi. Ik vind lipstick voor mijn leeftijd nog iets too much, maar dan is zo’n tinted lipbalm perfect. Licht glans, mooi licht roze kleurtje die niet te erg opvalt, gewoon perfect!

IMG_3711.JPG
Ik ben dus wel te spreken over dit product! Het is zeker een van mijn favoriete lipbalms! Ik heb deze labello bij het kruidvat gekocht, maar dat is al een tijdje terug dat ik ‘m kocht dus ik weet helaas niet meer hoe duur die is.
Ik hoop dat jullie de review leuk vonden!
Liefs,
Red Lips

Een gedachte over “Review labello watermelon

Geef een reactie

