Review Mac oogschaduw mono’s

Hallo,
Dit keer een review over 2 Mac oogschaduw mono’s. De namen en nummers van deze twee zijn: (bronsachtige kleur 1. en bruin 2.)
1. Mythology En Het Nummer: A53
2. Cork En Het Nummer: A93
Deze oogschaduw mono’s zijn best wel speciaal voor mij samen met die Mac blush omdat deze uit New York komen en ik daar samen met mijn moeder heen en geweest. Ook heb ik daar een lipgloss gehaald van Mac en daar komt nog een artikel over.

IMG_2338.JPG
Zoals ik over de Mac blush al heb gezegd: “Het doosje spreekt mij erg aan omdat het zo strak en modern is”.
Ik vind het ook erg handig dat het doosje aan de bovenkant ook helemaal doorzichtig is want daardoor is de kleur goed te zien!

IMG_2377.JPG
Het merk Mac vind ik heel erg fijn omdat de producten een zeer goede pigment hebben, niet te veel en niet te weinig! Ik vind deze twee kleuren door elkaar gemengd ook heel mooi maar los natuurlijk ook!

IMG_2345.JPG
Zoals je kan zien ben ik zeer tevreden over deze mono’s! De prijs an dit product is: €17,50 per mono.

Hopelijk was dit review interessant!
Tot het volgende artikel.
Liefs Red Lips

Geef een reactie

